Her er svaret!
Det er jo et retorisk spørgsmål og svaret er jo naturligvis; NEJ!
De er jeres næststørste aktiv, det største aktiv er trods alt jeres kunder - overrasket?
Hvem er du?
Du er leder. I det daglige har du med mennesker at gøre. I tidsrummet ml. 8-17 behandler du sager og kunder. Men fra kl. 17-24 og på jeres møder taler I om personalet.
Hvad taler I om?
- Hvorfor tager personalet ikke mere ansvar?
- Hvordan kan det være at personalet ikke agerer i henhold til de retningslinjer I allerede har talt om - flere gange?
- Som leder oplever du at være den eneste, der fører an i at nå den daglige drift og målet.
- Hvorfor er tilfredsheden ikke større?
- Hvordan får vi en mere lønsom virksomhed?
Hvad har vi haft succes med?
Vi har haft succes med at lave målbar lederudvikling. Vi har implementeret planer, så alle forstår hvordan de bidrager. Vi har løftet trivslen markant. Vi har udviklet enkle samtalekoncepter og vi har baseret altsammen på en enkel værdi: Pålidelighed. Vores ekspertise er implementering af målbar ledelse, i Praksis.
Det er jo et retorisk spørgsmål og svaret er jo naturligvis; NEJ!
De er jeres næststørste aktiv, det største aktiv er trods alt jeres kunder - overrasket?
Hvem er du?
Du er leder. I det daglige har du med mennesker at gøre. I tidsrummet ml. 8-17 behandler du sager og kunder. Men fra kl. 17-24 og på jeres møder taler I om personalet.
Hvad taler I om?
- Hvorfor tager personalet ikke mere ansvar?
- Hvordan kan det være at personalet ikke agerer i henhold til de retningslinjer I allerede har talt om - flere gange?
- Som leder oplever du at være den eneste, der fører an i at nå den daglige drift og målet.
- Hvorfor er tilfredsheden ikke større?
- Hvordan får vi en mere lønsom virksomhed?
Hvad har vi haft succes med?
Vi har haft succes med at lave målbar lederudvikling. Vi har implementeret planer, så alle forstår hvordan de bidrager. Vi har løftet trivslen markant. Vi har udviklet enkle samtalekoncepter og vi har baseret altsammen på en enkel værdi: Pålidelighed. Vores ekspertise er implementering af målbar ledelse, i Praksis.
Hvordan virker ledelse i teorien?
Pas! - Vi ved det godt, men vi forholder os til Praksis, det ved vi virker. Men vi ved også at personalet ikke oplever Praksis.
Pas! - Vi ved det godt, men vi forholder os til Praksis, det ved vi virker. Men vi ved også at personalet ikke oplever Praksis.
Kundecase